De start van digibeter

DigiBeter Nijmegen is een initiatief dat ik heb genomen om de ouderen in Nijmegen en omgeving te helpen met hun computerproblemen.

Onze missie is om ervoor te zorgen dat geen enkele oudere persoon zich verloren of achtergelaten voelt in deze snel veranderende digitale wereld.

We bieden computerhulp aan huis en we nemen de tijd om onze klanten te leren hoe ze kunnen omgaan met hun digitale apparaten en problemen zelf kunnen oplossen.

Mijn ervaring

Ik heb drie jaar bij ‘Student aan Huis‘ gewerkt, waar ik klanten heb geholpen met hun computerproblemen.

Tijdens deze periode heb ik niet alleen technische vaardigheden opgedaan, maar ook geleerd hoe ik op een geduldige en begrijpelijke manier kan uitleggen.

Deze ervaring heeft mij enorm geholpen bij het opzetten van DigiBeter. Het heeft mij de kans gegeven om mijn vaardigheden in de praktijk te brengen en mijn diensten aan te bieden aan degenen die het het meest nodig hebben.

Mees Visser, Student aan huis, eigenaar digibeter

Ik ben Mees Visser, een gedreven 21-jarige freelancer en student aan de Radboud Universiteit. Op dit moment concentreer ik me op mijn studie aan de Radboud Universiteit, terwijl ik ook mijn stappen zet in de wereld van IT-consultancy.

Wat zeggen klanten over DigiBeter?

Veelgestelde vragen

Neem hiervoor contact op met het telefoonnummer 0613284233. Daarnaast kunt u het het online contactformulier invullen.

Bij het wijzigen van een afspraak dient dit ten minste 24 uur van tevoren worden gecommuniceerd. Bij het te laat communiceren wordt er minimale afname van 30 minuten in rekening gebracht.

Dit hangt af van de hulpvraag en de snelheid van het apparaat. Meestal duren afspraken niet langer dan één uur. En de meeste hulpvragen zijn al binnen een half uur opgelost.

De betaling verloopt wanneer alles naar wens is verholpen ter plekke via iDeal, contant of pinnen. De kosten voor hulp op afstand afspraken worden betaald via iDeal of directe bankoverschrijving. Wanneer er sprake is van een bewindvoerder, moet dit voor het maken van de afspraak worden vermeld.

Bij het maken van een afspraak wordt er een datum gepland dat voor ons beide past, op dat moment vraag ik u ook wat de hulpvraag is. Op de dag van de afspraak kom ik op de aangegeven tijd bij u langs om u te helpen bij uw hulpvraag.

Ik verhelp niet alleen de problemen maar ik vertel ook wat de mogelijk oorzaak is geweest en hoe u het in de toekomst kan voorkomen. Ik maak gebruik van begrijpelijke taal, zodat zelfs u begrijpt wat ik doe op uw apparaat.

Het kan voorkomen dat een probleem niet is te verhelpen. Bijvoorbeeld wanneer een apparaat sterk is verouderd. In dat geval wordt er een advies gegeven over de mogelijke vervolgstappen. De kosten van de afspraak worden dan alsnog in rekening gebracht.

Wanneer u na een afspraak bent geholpen, maar het probleem zich binnen 2 weken weer opdoet, dan kom ik kosteloos langs om het probleem alsnog voorgoed te verhelpen. Ik doe er alles aan zodat u tevreden bent.

Problemen met uw digitale apparaten?

Maak een afspraak en wij helpen u met al uw computerproblemen en -vragen